Bliv din egen branding ekspert og skab et unikt, genkendeligt og elsket brand! Med bogen “Branding er bare mit logo, ik’?
Får du en komplet guide til, hvordan du kan skabe et stærkt og succesfuldt brand trin-for-trin!

Branding er bare mit logo, ik`?

Bogen


Branding er bare mit logo, ik’? er bogen til dig, der ønsker at skabe et unikt og genkendeligt brand, som både du og din ideelle kunde vil elske. Du får en komplet trin-for-trin guide til arbejdet. Der er ingen forvirrende begreber. Ingen kompliceret teknologi. Ingen spild af tid.

Du får klar, strategisk og effektiv branding, du vil se resultater af. Sig farvel til tvivlen om, hvordan du formidler værdien, du skaber. Farvel til tvivlen om, hvad du skal dele på sociale medier. Og farvel til forvirringen om branding som helhed. Er du klar til at skabe et stærkt og succesfuldt brand? Så er den her bog skrevet til dig!

Denne bog er til dig, hvis:

  • Du har justeret dit logo eller ændret på farverne på din hjemmeside utallige gange for kun at føle, at noget stadig ikke er helt rigtigt

  • Du har svært ved at formidle den værdi du skaber med dine produkter og har svært ved at finde ud af, hvordan du skal italesætte det i din markedsføring

  • Du har undgået det strategiske arbejde, fordi det virker uoverskueligt, og har i stedet valgt at arbejde med designet, fordi det er sjovere og føles lettere

  • Du har skrevet lidt noter ned om dit brand og ladet det blive ved det, fordi du er i tvivl om, hvad du ellers skal gøre for at opbygge en rigtig brandstrategi

  • Du har vækstet din virksomhed og tjent penge. Men det har været en kamp at komme hertil, og du har stadig ikke helt styr på dit budskab, hvem du er, og hvad du gør

“Den eneste bog du behøver at læse om branding”

Det kan virke uoverskueligt at bygge et brand. Vejen er kringlet og fyldt med uvished. Med værktøjerne i bogen kan du gøre din proces systematisk, så du sparer tid, fejl og frustrationer. Jeg viser dig, hvordan du designer og tester det brand, der resonerer med din ideelle kunde. Og du får et overblik over, hvordan du løbende udvikler dit brand i takt med din virksomhed og kunderne.

Som virksomhedsejer og leder, har du mere end rigeligt at se til, så det er ikke underligt at, du indtil nu har fokuseret på driften af din virksomhed, fremfor udviklingen af dit brand – jeg forstår dig!
Men jeg ved også at du læser dette lige nu, fordi du ved at branding er utrolig vigtigt, og du nu er klar til at tage action!

  • Igennem hvert kapital i bogen, fra teori til handlingsplan - bliver du guidet trin-for-trin igennem min brand building proces. I højre hjørne og sidemarken kan du igennem hele bogen holde styr på hvilken del af brand canvas’et du arbejder med, samt hvilke opgaver i arbejdes bogen der passer til det kapitel du læser.

  • Du bliver i bogen introduceret for min brand model og tilhørende canvas. Som begge danner fundamentet for bogens opbygning. Brand modellen tager dig igennem de 8 elementer til brandstrategien: Brandhjerte, din ideelle kunde, positionering, value proposition, budskab, identitet, marketing og salgstragt.

  • Bagerst i bogen finder du en handlingsplan du kan følge trin-for-trin og i løbet af 3 md. have opbygget dit unikke, genkendelige og elskede brand!

    Det er også bagerst i bogen at du finder den ultimative branding checkliste.

  • Du får med bogen alle de spørgsmål, opgaver, tips og tricks - som jeg ville have stillet dig havde vi arbejdet på dit brand sammen. Jeg har skabt bogen til soloselvstændige som ikke nødvendigvis selv har erfaring eller viden indenfor branding og markedsføring. Men som gerne selv vil skabe et uimodståeligt brand, nå ud til deres ideelle kunder og skabe mere salg.

  • Du bliver i bogen introduceret til min strategisk metode - oplevelsesbaseret strategisk branding (ja, det er lidt af en mundfuld) Men det er langt fra skræmmende eller kedeligt, jeg har nemlig gjort mit bedste for at gøre den teoretiske side så spiseligt som muligt. Men det er ikke hver dag at man opfinder en ny teoretisk metode, model og tilgang (Så den indre nørd i mig, måtte dele det :D)

Du får med bogen

Omtalt i

Forstil dig at:

  • Du har fuldstændig styr på, hvem dine ideelle kunder er, og hvad de har brug for. Og du kan ubesværet kommunikere værdien af dine løsninger (produkter/services)

  • Du har et uimodståeligt tilbud og budskab, som dine ideelle kunder ikke kan vente med at få en del af

  • Du har opbygget et stærkt brand, der er klar til at blive skaleret og markedsført til dine ideelle kunder

  • Du er den første person/virksomhed i din niche, som dine ideelle kunder tænker på

Alt det kan du få med et stærkt
strategisk brand!

Udtalelser

Der fik mig til at danse rundt som en tosse med hænderne i vejret

Branding er bare mit logo, ik’?

Nøglen til skabelsen af et unik, genkendeligt og elsket brand!

453 kr. + moms